16 Mayıs 2013 Perşembe

New York Central Park


New York'un en güzel yeri, şehrin tam ortasındaki muhteşem yer Central Park

Yürüyüş parkurları, gölleri, bahçeleri, Belvedere kalesi, hayvanat bahcesi içinde yok yok parkın 

Tabi böyle bir yeri görünce mutluluktan  ben neler mi yaptım ?

Parkın her bir köşesinde ayrı bir mola verdim

Göl kenarında NewYork manzarası eşliğinde yürüyüş yaptım

Sincaplarla biskuvilerimi paylaştım

Ayaklarımı uzatıp çimenlerde sereserpe yattım


Her ağacın altında resim çektirdim

Bağış karşılığı sevdikleri için banklara yazdırılmış yazıları okudum ve çok duygulandım 
Belvedere şatosunda masal alemine daldım

Şatonun nefis manzarasının tadını çıkardım, sonra mı ? Sonrası kop,coş ve eğlen :)





 
Parkın güzelliğinden çok insanların; parkı kullanım şekli, temiz tutması ve saygıyla düzenin korunmasına önem vermesine daha bir hayran kaldım.

New York'daysanız, hava güzelse, mutlaka bir fırsat yaratın, Central Park'a gidin ve hayatın tadını çıkarın 











Hiç yorum yok: